Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

 

Modificare sau anulare comanda

 

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la  0742.379.789. Colegii nostri de la Suport 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

 

Modalitati de livrare

 

Livrare prin curier (standard)

 

 

Livrarea este gratuita pentru comenzile. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de DFC Iasi SRL cu discount , transportul gratuit nu se aplica. 

Taxa de livrare este de 21 lei pentru comenzile cu discount.

 

Pentru localitati in afara retelei de curierat (Vezi aici lista Localitati-extracharge), livrarea se face contra unei taxe suplimentare de 12,99 lei pentru zonele 1.1 și 2 din lista de mai sus, indiferent de categoria din care face parte produsul.

 


 

Când iti poti ridica produsele comandate? 

 

A doua zi in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, pana la ora 15:00.

Marti, in cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00 pana luni, ora 15:00.

 

 

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, iTransfer etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.